Paddle ProfitWell را به مبلغ 200 میلیون دلار خریداری می کند تا ابزارهای تجزیه و تحلیل و حفظ را به پلت فرم پرداخت SaaS خود بیاورد.

Paddle ProfitWell را به مبلغ 200 میلیون دلار خریداری می کند تا ابزارهای تجزیه و تحلیل و حفظ را به پلت فرم پرداخت SaaS خود بیاورد.

در میان برآورد جمع آوری کمک مالی 200 میلیون دلاری Paddle که هفته گذشته 1.4 میلیارد دلار بود، این استارت آپ مستقر در لندن در حال خرید کلیدی برای ارائه عملکرد بیشتر به پلت فرم پرداخت SaaS خود است. او ProfitWell را خریداری کرد که مجموعه‌ای از ابزارهای محبوب را برای ارائه ابزارهای تجزیه و تحلیل و نگهداری به شرکت‌هایی که محصولات خود را با اشتراک می‌فروشند، ساخت. Paddle فناوری و محصول را خریداری می کند، اما پایگاه مشتری جالبی نیز دارد: ProfitWell می گوید که بیش از 30000 مشتری دارد، از جمله نام های بزرگ در دنیای خدمات SaaS مانند Canva، Hubspot، Notion، Zenefits، Prezi و Autodesk، که همه آنها اکنون هستند. تبدیل شدن به مشتریان قایقرانی

پادل گفت که ارزش این معامله بیش از 200 میلیون دلار است که ترکیبی از پول نقد و سهام است. خود Paddle حدود 3000 مشتری دارد. و همچنین با ساختن و آماده شدن برای راه اندازی (به شرطی که اپل پلت فرم خود را باز کند یا مجاز به انجام آن باشد) یک جایگزین برای جریان طبیعی پرداخت ها در برنامه اپل، بدنامی به دست آورد. Apple برای iOS ناشرانی که می خواهند کنترل مستقیم بیشتری بر اشتراک و صورتحساب خود داشته باشند.

«Paddle و ProfitWell یک هدف مشترک دارند: به حداکثر رساندن درآمد مشتریان نرم‌افزار خود با مراقبت از موانع عملیاتی و مالی که هزینه‌های زمان و نیروی انسانی غیرضروری را به همراه دارد. کریستین اونز، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Paddle در بیانیه ای گفت: “هر دو شرکت متعهد هستند که این کار را برای شما انجام دهند، نه فقط به شما در حل آن کمک کنند.” “به همین دلیل است که ما با هیجان اعلام می کنیم که ProfitWell را خریداری می کنیم. پس از ایجاد محصول شماره یک متریک اشتراک در بازار و تثبیت شهرت خود به عنوان یک مرجع برجسته در رشد درآمد 400 میلیارد دلاری صنعت SaaS، ProfitWell ارزش قابل توجهی به پیشنهاد ما اضافه خواهد کرد. ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که پاتریک و تیمش به ما کمک می‌کنند تا مأموریت خود را برای مدیریت و رشد خودکار مشاغل SaaS انجام دهیم.

به نظر می رسد ProfitWell مستقر در بوستون راه اندازی شده است و به بنیانگذاران آن، از جمله مدیر عامل شرکت پاتریک کمپبل، بازگشتی پاک می دهد. همه کارکنان استارت آپ به Paddle می پیوندند، کمپبل مدیر ارشد استراتژیک Paddle و یکی دیگر از بنیانگذاران، Facundo Chamut، به عنوان مدیر محصول استارت آپ می شود.

این معامله بر جاه‌طلبی Paddle برای ایجاد یک پلتفرم کامل‌تر پیرامون تجارت اصلی پرداخت خود تأکید می‌کند. این یک بازی بسیار کلاسیک برای یک شرکت پرداخت است، نه تنها به این دلیل که پرداخت های دیجیتال همچنان یک تجارت کم حاشیه است. اما به این دلیل که ارائه طیف گسترده‌تری از خدمات پیرامون این پرداخت‌ها به تنوع درآمد کمک می‌کند و اکوسیستم بیشتری از محصولات ایجاد می‌کند که به قفل کردن مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها کمک می‌کند.

این نیز راهی است که غول Stripe نیز در حال طی کردن آن است، زیرا خدمات خود را گسترش داده است (اخیراً: راه اندازی یک بازار اپلیکیشن برای تکمیل محصولات بومی Stripe). در مورد Paddle، ProfitWell طیف کاملی از خدمات را به شرکت SaaS ارائه می دهد: علاوه بر محصول پرداخت اصلی خود، مالیات، صورتحساب و گزارش، و در حال حاضر نگهداری و تجزیه و تحلیل قیمت – همه خدمات مبتنی بر SaaS را ارائه می دهد. شرکت ها باید کسب و کار اشتراک خود را مدیریت کنند و جریان خروجی را کاهش دهند، اما نه لزوما “هسته” فناوری که خودشان می سازند تا به دیگران بفروشند.

مشکل حفظ (و بالعکس، جریان خروجی) در دنیای SaaS بزرگ است: مدت‌هاست که جنبه‌ای از اشتراک‌ها وجود دارد که در آن کاربران داده‌های پرداخت را یکبار و به طور فعال وارد می‌کنند، اما گاهی اوقات به‌طور ناخواسته فراموش می‌کنند دوباره پرداخت کنند و باعث تکرار مشتریان می‌شوند.

اما همانطور که بازار به بلوغ می رسد و ما خود را در حال ورود به فاز سخت تری از اقتصاد و هزینه ها می بینیم، برخی می خواهند از این موضوع دور شده و نقش فعال تری در مدیریت هزینه ایفا کنند.

کمپبل در بیانیه‌ای گفت: «در ProfitWell، ما متعهد به افزایش رشد درآمد برای برخی از هیجان‌انگیزترین و امیدوارکننده‌ترین کسب‌وکارهای روی کره زمین هستیم، و با پیوستن به نیروهای Paddle، فرصتی برای انجام کارهای بیشتر می‌بینیم». «Paddle ماموریت ما برای کمک به هزاران شرکت نرم‌افزاری را به اشتراک می‌گذارد که با انجام این مسائل به تنهایی از موانع عملیاتی که بر سر راه رشد هستند اجتناب کنند. این اهداف مشترک، همراه با هماهنگی فرهنگی طبیعی بین دو شرکت ما، به این معنی است که افزودن معیارهای اشتراک و ابزارهای حفظ به پیشنهاد کاملاً منطقی است. ما خوشحالیم که این فرصت را داریم که تیم های خود را گرد هم بیاوریم تا یک زیرساخت پرداخت واقعا جامع و قدرتمند در قلب بازار SaaS ایجاد کنیم.

جالب توجه است، در حالی که محصولات ProfitWell (سرویس پرچمدار آن به طور مناسب با نام تجاری “Retain” شناخته می شود) بر تجزیه و تحلیل میلیون ها نقطه داده تمرکز دارد تا به مشتریان کمک کند تشخیص دهند که چه زمانی فردی در معرض خطر خلاص شدن از شر آن است و ابزارهایی را ارائه می دهد که اگر این اتفاق نیفتد، خود محصول بر اساس این فرض ارزش گذاری نمی شود، اما بر خلاف AWS، در مدل پرداخت به موقع: تعرفه اصلی این سرویس صفر است و مشتریان تنها زمانی پرداخت می کنند که درآمد بازپرداخت شود. (همچنین ابزارهای تشخیص درآمد و هوشمند قیمت را ارائه می دهد) تا به کسب و کارها کمک کند تا قیمت های اشتراک دقیق تر و موفق تر را برای مشتریان تجزیه و تحلیل و تنظیم کنند. هستند به صورت ماهانه.)