Peacock به دنبال فیلم های اصلی، مشارکت با Lionsgate و فرمت های تبلیغاتی جدید برای رقابت در جریان است.

Peacock به دنبال فیلم های اصلی، مشارکت با Lionsgate و فرمت های تبلیغاتی جدید برای رقابت در جریان است.

در ارائه امروز در IAB Newfront، Peacock اولین گام خود را به سمت فیلم‌های اصلی، قرارداد با Lionsgate، پخش برنامه‌های Bravo در روز بعد، گسترش فرنچایزهای تثبیت شده و بسیاری از اعلامیه‌های دیگر مانند قالب تبلیغاتی جدید (و تا حدودی مشکوک) اعلام کرد.

در آخرین گزارش درآمد سه ماهه برای سه ماهه اول سال 2022، Peacock 28 میلیون حساب فعال ماهانه اضافه کرد، اما 456 میلیون دلار درآمد 472 میلیون دلاری از دست داد. ممکن است این اطلاعیه ها تلاشی برای بهبود بازی باشد، زیرا باید با رقبای بسیار بزرگتری مانند Warner Bros رقابت کند. دیسکاوری، دیزنی + و نتفلیکس.

Peacock در سه ماهه اول 4 میلیون مشترک پولی اضافه کرد که نسبت به سه ماهه گذشته 44 درصد افزایش داشت

کلی کمپبل، رئیس شرکت Peacock، قاطعانه معتقد بود که این شرکت در بزرگترین سه ماهه ما قرار دارد.

برای حمایت از این موضوع، Peacock سه فیلم اصلی آینده را معرفی کرده است که با همکاری یونیورسال پیکچرز ساخته شده اند و قرار است در سال 2023 اکران شود.

کلی کمپبل، رئیس شرکت Peacock and Direct-to-Consumer and International، NBCUniversal، در بیانیه ای گفت:

ما می دانیم که مردم برای تماشای فیلم به Peacock می پیوندند، بنابراین ما دائماً موارد بیشتری را برای خدمت به طرفداران اضافه می کنیم. همراه با گروه سرگرمی یونیورسال فیلمد، ما هیجان‌زده هستیم که سال آینده فیلم‌های تازه، انحصاری و اصلی را علاوه بر فیلم‌های بلاک‌باستر افسانه‌ای یونیورسال پیکچرز و فرنچایزهای پخش مورد علاقه به مشتریان خود ارائه دهیم.»

عناوین بعدی عبارتند از “Shooting Stars” که به بررسی ریشه لبرون به عنوان یک بازیکن بسکتبال دبیرستانی می پردازد. ستایش این، با بازی کلویی بیلی; و جان وو درباره قاتل دوباره فکر کرد.

این مورد در اولین فیلم های انحصاری برای طاووس ذکر شده است، اما پخش کننده برای مهمانی بسیار دیر شده است و ممکن است سه فیلم اصلی آن را قطع نکنند. طاووس باید فیلم‌های اصلی هیجان‌انگیزتری تولید کند تا مشترکین خود را تحت تأثیر قرار دهد.

محتوای جدید و معامله با استودیوی فیلم Lionsgate

سرویس استریم برای محتوای اصلی جدید نیست و چندین سری اصلی وجود دارد. یکی از نمونه ها Bel-Air، پرفروش ترین سریال اصلی روی پلتفرم تا به امروز است که کمبل در راه اندازی NewFront به آن اشاره کرد و گفت که بیش از هشت میلیون حساب کاربری راه اندازی مجدد را تماشا کردند.

اگرچه چشمان زیادی روی صفحه نمایش وجود داشت، اما واقعاً بینندگان چقدر صادق هستند تفریح ​​کردن آیا در حال تماشای بازسازی «شاهزاده تازه بل ایر» هستید؟ به عنوان مثال، این نمایش در IMDb امتیاز 5.9 از 10 و در Rotten Tomatoes امتیاز 66% را دریافت کرد. گاردین همچنین به شدت این درام را “گیج کننده” و “بی شادی” خواند.

اعتبار تصویر: طاووس

راه اندازی مجدد این روزها فضای رسانه ای را اشباع کرده است و طاووس هیچ تفاوتی با رقبای خود ندارد. این شرکت از گسترش فرنچایزهای قدیمی خود خبر داده و قصد دارد مجموعه‌های اصلی را بر اساس شخصیت‌های «Pitch Perfect»، «Ted» و دیگران منتشر کند. نمایش جدید پیت دیویدسون “Bupkis” نیز در میان عناوین اضافی که هدف آن جذب مخاطبان جوان تر و متنوع تر است، به خدمت می آید.

پخش کننده که متعلق به NBCUniversal است، همچنین قراردادی را با Lionsgate برای پخش اکران های سینمایی این استودیو از سال 2024 فاش کرد. این توافقنامه فیلم هایی را به طور انحصاری در شبکه های Peacock و NBCUniversal برای پنجره Pay 2 آنها ارائه می کند.پنجره های اختصاصی برای سینماها). این شامل لیست این استودیو برای سال 2022 است و اولین عنوانی که در سرویس استریم ظاهر می شود “وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم” با نیکلاس کیج است.

هفته گذشته، Lionsgate از قراردادی چند ساله با The Roku Channel پرده برداری کرد، که حق انحصاری پلتفرم را برای نوار فیلم Lionsgate درست بعد از اولین برنامه فیلم پولی Starz ارائه می دهد. کاربران Roku می توانند از عناوینی مانند “John Wick 4” و “Borderlands” در یک سرویس پخش رایگان لذت ببرند، در حالی که مشترکان Peacock باید دو سال دیگر برای تماشای آنها صبر کنند.

معرفی فرمت های تبلیغاتی جدید

در طول ارائه، طاووس از طرح هایی برای “تبلیغات قاب” پرده برداری کرد، که در آن برند یک فریم در اطراف محتوایی که بیننده می خواهد تماشا کند و “تبلیغات صحنه ای” که تبلیغات برند را در طول پس از تولید یکپارچه می کند، دریافت می کند.

اعتبار تصویر: طاووس

قالب تبلیغاتی جدید با قاب (تصویر بالا) می تواند حواس بینندگان را پرت کند. خواه این برندی باشد که مصرف کننده بخواهد آن را ببیند یا نه، وجود تبلیغات روی صفحه در حین پخش نمایش مطمئناً باعث ایجاد ناراحتی می شود.

اعتبار تصویر: طاووس

فرمت تبلیغاتی دیگر، تبلیغات مرحله‌ای (تصویر بالا)، کمتر حواس‌پرتی را ایجاد می‌کند، اما اگر نام تجاری تنها در یک صحنه کوتاه برجسته شود، ممکن است بازاریابان جذب مشتری را به سختی ببینند.

همانطور که سطوح پشتیبانی شده از تبلیغات محبوب تر می شوند، مانند Disney + و Netflix اکنون به نبرد می پیوندند، خرده فروشان ممکن است تاکتیک های تبلیغاتی مشابهی را آزمایش کنند، اما مراقب باشید که تجربه مشاهده را خراب نکنید.

سایر پیام های ارائه شده عبارتند از:

  • روز بعد پخش برنامه های Bravo مانند “True Wives of Atlanta” و “Top Chef” (که در Hulu زندگی می کرد)
  • به‌روزرسانی‌های رابط کاربری مانند نمای سینمایی، سفارشی‌سازی یک به یک، دسترسی آسان‌تر به پخش، ناوبری عمودی سمت چپ، پیش‌نمایش ویدیو و موارد دیگر.
  • ویژگی جدیدی به نام «Catch Up with Key Plays» به طرفداران لیگ برتر انگلیس این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ترک تجربه تماشای بازی، مهمترین لحظات را تماشا کنند.