منو سایت

Pitch Deck Break: تست اولیه Momentum 5 میلیون دلاری

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

مومنتوم به آرزوی هر کارآفرینی رسیده است: سال گذشته، یک سرمایه‌گذار پیشرو را برای دور اولیه خود تعطیل کرد – که ران میلر ما در آن زمان پوشش داد – بدون اینکه حتی یک تست بازی ایجاد کند. یک سرمایه‌گذار بی‌اهمیت در دور قبلی خود، شرکت را از نزدیک دنبال کرد، و وقتی گفت که دارد دایره را بزرگ می‌کند، سرمایه‌گذار عجله کرد و Momentum را متقاعد کرد که این انتخاب درستی برای رهبری حلقه است.

هنگامی که برتری تضمین شد، Momentum یک عرشه برای تکمیل دور ایجاد کرد. من با مدیر عامل شرکت صحبت کردم تا در مورد نحوه جمع آوری پول بدون عرشه بیشتر بیاموزم، و او به اندازه کافی مهربان بود که به ما اجازه داد تا عرشه ای را که بقیه دور را تکمیل می کرد به اشتراک بگذاریم.

Momentum یک شرکت B2B است که ابزارهای اتوماسیون فرآیند فروش را ایجاد می کند که همکاری را از طریق Slack تسهیل می کند، که به ویژه برای سازمان هایی با فرآیندهای فروش پیچیده با سهامداران متعدد، تصمیم گیرندگان و نقاط انتقال مفید است.

اگر عاشق این تخریب‌ها هستید و می‌خواهید خودتان بفرستید، در اینجا جزئیات نحوه انجام آن وجود دارد!

در این عرشه اسلاید می شود

عرشه بذر Momentum شامل 19 اسلاید است:

  • 1 – اسلاید کاور
  • 2-4 – اسلاید مسئله در سه قسمت
  • 5-7 – با محلول در سه قسمت اسلاید کنید
  • 8-10 – اسلاید محصول در سه قسمت
  • 11 – در حین بازار سر خوردن (“چرا حالا”)
  • 12 – لغزنده کششی
  • 13 – اسلاید برای اعتبارسنجی کاربر
  • 14 – اسلاید بر اساس اندازه بازار
  • 15 – اسلاید برای تیم و سرمایه گذار
  • 16 – اسلاید درخواست.
  • 17 – جایگزین برای تظاهرات
  • 18 – اسلاید “Mic drop” – توصیه مشتری
  • 19 – اسلاید شکرگزاری

3 چیز برای عشق

Momentum با یک عرشه زیبا و ساده با موفقیت 5 میلیون دلار جمع آوری کرد. از روش تقسیم برخی از اسلایدهای کلیدی (اسلایدهای مشکل، راه حل و محصول) به 9 اسلاید مختلف استفاده می کند. واقعاً در این عرشه خاص کار می کند و به حفظ جریان زمین کمک می کند. این همچنین باعث می‌شود که غذا خوردن واقعاً آسان باشد بدون اینکه بنیانگذار شرکت از اضافه کردن زمینه به داستان استفاده کند، که فوق‌العاده است.

اسلاید عالی “بپرس”.

چیزی که رشد می کنیم

[Slide 16] Momentum شامل یک اسلاید “پرسش” است – این اسلاید اغلب از دست رفته در تست ها است. اعتبار تصویر: تکانه

هر وقت با استارت‌آپ‌ها کار می‌کنم، از آن‌ها التماس می‌کنم که یک اسلاید «پرسش» اضافه کنند، و در حالی که این یک اسلاید کامل نیست (یک لحظه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهم)، Momentum یکی از بهترین‌هایی است که تا کنون دیده‌ام. من عاشق وضوح هستم: ما 4 میلیون دلار جمع آوری می کنیم. این به ما 18 ماه مسیر می دهد و ما این کارها را با پول انجام خواهیم داد. این موضوع برای سرمایه گذاران کاملاً واضح است که شرکت چه کاری انجام خواهد داد.

باعث می شود زمین احساس مرتبط بودن کند

تصاویر پس زمینه از جولای 1401

اعتبار تصویر: تکانه

یکی از چیزهای بزرگی که سرمایه گذاران از خود می پرسند این است: “چرا حالا؟” – به خصوص در زمینه شرکتی مانند Momentum. SalesForce مدت زیادی است که وجود داشته است و ابزارهای فروش زیادی دارد. سؤالاتی که به ذهن خطور می کند این است: “چرا این اتفاق پنج سال پیش رخ نداد؟” و “چرا این اتفاق نمی تواند در پنج سال آینده بیفتد؟” عرشه Momentum به این سؤال کاملاً پاسخ می دهد، از جمله عناصر چشم انداز اقتصاد کلان کار توزیع شده. ”) و تغییر در روش فروش. من به خصوص دوست دارم که این شرکت مستقیماً به COVID-19 اشاره نمی کند. نگران نباشید، سرمایه گذاران به طرز دردناکی متوجه خواهند شد که جهان تغییر کرده است و تغییرات در رفتار احتمالا دائمی خواهد بود.

سقوط میکروفون

تصاویر پس زمینه از جولای 1401

اعتبار تصویر: تکانه

در روزنامه نگاری، ما اغلب از چیزی که به آن سبک نوشتن با لیوان مارتینی می گوییم استفاده می کنیم: شما فرض می کنید که خواننده در مقطعی از خواندن دست می کشد، بنابراین اطلاعات مهم را در بالای مقاله قرار می دهید. به همین دلیل است که اغلب متوجه می شوید چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چقدر زود، به عنوان «چرا» بیشتر تحلیل یک قطعه را به خود اختصاص می دهد. “صبر کن، من صدای گریه تو را می شنوم، “این مثل یک مثلث به نظر می رسد، نه یک لیوان مارتینی!” این روزها آن را لحظه روشن کردن میکروفون می نامید.

این همان کاری است که Momentum در این عرشه به خوبی انجام می دهد – چند اسلاید اول صحنه را تنظیم می کند و در اسلاید ماقبل آخر شرکت یک توصیه مشتری را اضافه می کند. این یک ایده عالی است، زیرا زمان بسیاری از بنیانگذاران در پایان این رشته تمام خواهد شد. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که جلسه پرسش و پاسخ سرمایه گذاران را از سایت “mech” شروع کنید. با برگرداندن مکالمه به توصیه مشتری، او تأثیری را که شرکت بر مشتریانش می گذارد افزایش می دهد. سرمایه گذاران می دانند که دستیابی به این یک چیز نادر و دشوار است، بنابراین واقعاً لحن گفتگوی آینده را تعیین می کند.

در ادامه این تخریب، سه چیز را که Momentum می‌توانست بهبود بخشد یا متفاوت انجام دهد، همراه با عرشه کاملش بررسی می‌کنیم!