
Planet FWD، یک شرکت استارتاپ ارزیابی کربن که توسط جولیا کالینز، یکی از بنیانگذاران Zume Pizza تأسیس شده است، 10 میلیون دلار دیگر از سری 10 میلیون دلاری سری A را به دست آورد تا به توسعه فناوری برای ارزشمند کردن صنعت محصولات مصرفی ادامه دهد. 1.5 تریلیون دلار برای توانایی برای اندازه گیری دقیق تر و کاهش ردپای کربن آن.
ما سفر کالینز از پیتزا به غذای سازگار با آب و هوا را مشخص کردیم، از مارس 2020 شروع شد، زمانی که او یک دور اولیه 2.7 میلیون دلاری به رهبری BBG Ventures را برای Planet FWD برای از سرگیری کشاورزی اعلام کرد. این شرکت در اواخر همان سال به راه اندازی برند Moonshot Snacks خود ادامه داد.
در حالی که Planet FWD در حال تولید محصول کراکر خود بود، کالینز گفت که او آموخته است که توسعه محصولی که کربن خنثی باشد چقدر دشوار است.
او افزود: “ما می خواهیم ردپای کربن خود را در سطح جعبه ترقه گسترش دهیم و این واقعا دشوار بود.” “ما می خواستیم نقش خود را در سطح شرکت به عنوان یک شرکت درک کنیم و واقعا دشوار بود. ما میخواستیم بفهمیم که چگونه گازهای گلخانهای خود را کاهش دهیم و این واقعاً سخت بود. ما میخواستیم بفهمیم که چگونه میتوان کربن با کیفیت بسیار بالا را برای به دست آوردن کربن خنثی بخریم، و دوباره، این واقعاً سخت است.”
آنچه از این دانش به دست آمد، یک پلت فرم فناوری مدیریت کربن برای مارک های مصرف کننده بود تا ایجاد یک شرکت و محصولات سازگار با آب و هوا را آسان تر کند که بتواند انتشار گازهای گلخانه ای را اندازه گیری، کاهش و خنثی کند و ردپای کربن آنها را گزارش کند.
به عنوان مثال، اگر شرکت شما میخواهد یک خط گرانولا با آلایندگی کم راهاندازی کند، میتوانید از موتور کاهش انتشار گازهای گلخانهای Planet FWD در مرحله توسعه محصول استفاده کنید تا یاد بگیرید که چگونه تامینکننده یا تامینکننده بستهبندی خود را به روش مؤثرتری تغییر دهید.
“نسل بعدی محصولات کم آلاینده را تصور کنید، زیرا ما درک دقیقی از جزئیات نحوه محاسبه کالری، چربی و پروتئین را برای مشتریان بسیار آسان کرده ایم، بلکه در واقع نحوه محاسبه کربن و معادل کربن بر اساس زمان توسعه محصول را درک می کنیم. “کالینز اضافه کرد.
فناوری این شرکت قابلیتهای مدلسازی انتشار پروتکل GHG Scope 3 را برای کمک به برندها برای مقابله با انتشار گازهای گلخانهای در زنجیره تامین خود فراهم میکند. کالینز اضافه کرد که انتشارات از باند 3 به طور متوسط تا 89 درصد از انتشار محصولات مصرفی را نشان می دهد.
زمان برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ضروری است، کالین خاطرنشان کرد که کمتر از 100 ماه تا رسیدن به هدف جهانی 2030 برای کاهش حداقل 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای نسبت به سطوح سال 1990 باقی مانده است. مصرف خانگی چیزهایی مانند غذا، او افزود که بر زمین، انرژی و آب تأثیر می گذارد و 60 درصد از انتشار جهانی را تشکیل می دهد.

برچسب کربن JustSalad توسط Planet FWD ساخته شده است
او گفت: «محیط نظارتی در حال ظهور شرکتهایی را که واقعاً به راهحلهای مدیریت کربن بهتر نیاز دارند، سرعت میبخشد و این چارچوب نظارتی یا چارچوبهای نظارتی، با اشتهای مصرفکننده در حال ظهور، محصولات پایدار و سازگار با آب و هوا تقویت میشود.» «خردهفروشانی که توجه بیشتری دارند به برندهایی با انگیزه، پایدار و مایل به ایستادن در پشت آن اولویت میدهند. و البته، ESG جدید در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از راه دسترسی شرکت ها به ابزارهای مالی است.
در نتیجه سالی که گذشت سال رشد بود. اگرچه کالینز از ارائه جزئیات در مورد رشد خودداری کرد، او گفت که این شرکت در حال حاضر با 25 مشتری از جمله Kashi، Pangaia، Just Salad، Numi Organic Tea، Healthy Hippo، Toodaloo و Sweet Loren’s کار می کند.
Planet FWD، با کمک خرید استارتاپ آب و هوای CleanMetrics در سال 2021، همچنین آنچه را کالینز به عنوان “بزرگترین پایگاه داده تحلیل چرخه حیات آمریکای شمالی برای سیستم های تولید کشاورزی” تبلیغ می کند، جمع آوری کرده است. او همچنین یک تیم علم آب و هوا را برای ادامه گسترش این داده ها استخدام کرد.
در همین حال، مجموعه A توسط Acre Venture Partners و Congruent Ventures مدیریت می شود و شامل مشارکت سرمایه گذاران موجود BBG Ventures، Precursor، Concrete Rose، January Ventures، Elemental Excelerator، Cleo Capital و Rethink Food است. تا به امروز، Planet FWD 16.8 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
بودجه جدید در توسعه فعلی داده های شرکت، از جمله ساخت تیم علم آب و هوا سرمایه گذاری خواهد شد. همچنین در توسعه محصول، مانند کاهش انتشار قابل پیش بینی بیشتر و پشتیبانی از مشتریان فعلی و جدید، مشارکت خواهد داشت.
کالین گفت: “زنجیره های تامین بسیار پیچیده هستند و رک و پوست کنده، مدیریت آنها بسیار دشوار است، به همین دلیل است که Planet FWD یک راه حل بسیار عمودی است.” ما وسواس داریم که به کربن زدایی چشم انداز مصرف کننده کمک کنیم و بر ادامه گرم کردن و تنظیم دقیق موتور خود برای کاهش آلاینده ها تمرکز کنیم.