منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Qureos در حال جمع آوری 3 میلیون دلار برای گسترش پلت فرم آموزشی خود برای کسب درآمد است

Qureos در حال جمع آوری 3 میلیون دلار برای گسترش پلت فرم آموزشی خود برای کسب درآمد است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

کورئوس، بازار edtech و کار از راه دور مستقر در امارات متحده عربی که در حال تغییر روش‌های بهبود مهارت‌های مردم و یافتن شغل در سراسر جهان است، قصد دارد استفاده از پلتفرم خود را در سال جاری 10 برابر در رقابت خود برای ایجاد 100 میلیون کارگر در آینده افزایش دهد. چند سال. این استارت‌آپ امروز اعلام کرد که برای تسریع در رشد، 3 میلیون دلار پیشاپیش می‌بندد.

کورئوس در آگوست سال گذشته توسط الکساندر اپور، مهراد یاگمای و اسامه نینی تأسیس شد تا بتواند راهنمایی را برای افرادی که در حال شروع حرفه خود هستند یا می خواهند شغل خود را تغییر دهند، قابل دسترس تر کند.

این استارت‌آپ به پلتفرمی تبدیل شده است که امکان آموزش همزمان بر اساس گروه‌هایی را که توسط کارشناسان صنعت (مربیان) رهبری می‌شوند را فراهم می‌کند که از این پلتفرم برای کسب درآمد از تجربیات خود استفاده می‌کنند.

کورئوس همچنین زبان آموزان را در پلتفرم خود با پروژه هایی در زمینه های تحصیلی مربوطه مقایسه می کند.

مدیرعامل Qureos Epure که به همراه نینی از کارمندان سابق Swvl هستند، گفت: “تجربه ای که ما در Qureos داریم به یادگیری از دیگران و کارشناسان صنعت و همچنین آموزش های مبتنی بر پروژه یا راه حل های موردی مربوط می شود.”

هنگامی که Swvl شروع به معامله با ترکیب SPAC کرد، همه نگاه ها به سوی Swvl است

Epure اضافه کرد که آموزش Qureos تغییری نسبت به دوره‌های آنلاین گسترده (MOOCs) است که به گفته او اغلب مقیاس‌پذیری آن‌ها دشوار است زیرا نیاز به به‌روزرسانی مداوم دارند.

در Qureos، به زبان آموزان وظایف عملی محول می شود تا به صورت گروهی از طرف شرکت های مشتری حل شوند.

“هرکس کار خود را ارائه می دهد، بازخورد، ارزیابی و بازتاب را از مربیان دریافت می کند. به این ترتیب، شما از همتایان خود و بهترین های جهان یاد می گیرید.

تا به امروز، Qureos بیش از 25000 کارآموز، 200 مربی از شرکت های فناوری بزرگ مانند گوگل، سیسکو و آمازون و 300 شریک تجاری را جذب کرده است که از پلت فرم آن برای انجام وظایف استفاده می کنند.

کارآموزان هزینه ای را پرداخت می کنند، در حالی که شرکت ها هزینه های اشتراک را بر اساس فراوانی و انواع آگهی های شغلی پرداخت می کنند.

پایگاه مصرف کنندگان این استارت آپ از 133 کشور نشأت می گیرد که حدود 32 درصد آنها از آفریقا هستند و عمدتاً در آفریقای جنوبی و منطقه شمال آفریقا ساکن هستند.

Epure گفت که آنها در حال ایجاد فرصت‌های یادگیری و اشتغال جدید برای میلیون‌ها جوان نسل Z و جمعیت‌شناسان هزاره‌ای هستند که به‌دلیل فقدان مهارت‌های قابل فروش که اغلب در برنامه‌های درسی سنتی آموزش داده نمی‌شوند، به‌طور قابل‌توجهی بیکار یا کم‌کار هستند. این استارت آپ اخیراً توسط شتابدهنده های آینده دبی برای رفع کمبود مهارت های بیکاران و کسانی که وارد بازار کار می شوند انتخاب شده است.

Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

کورئوس می گوید فرصت های جدیدی برای یادگیری و کار برای میلیون ها جوان ایجاد می کند. اعتبار تصویر: کورئوس

در همان زمان، Epure گفت این پلت فرم به شرکت ها کمک می کند تا هزینه و زمان صرف شده برای استخدام کارکنان جدید را تا 79 درصد کاهش دهند، زیرا کارفرمایان بالقوه می توانند به سرعت استعدادهای جدید را بر اساس نتایج پروژه های کارآموزی استخدام کنند.

دور مقدماتی توسط COTU Ventures مستقر در دبی و Colle Capital مستقر در نیویورک رهبری شد – که به Swvl در هفته گذشته از طریق یک وسیله نقلیه با هدف خاص کمک کرد تا عمومی شود.

ویکتوریا گریس، بنیانگذار و شریک مدیریت Colle Capital گفت: “ما در ماموریت کورئوس یک فرصت بزرگ برای پر کردن شکاف های دانش و افزایش مهارت های متخصصان با استفاده از مسیر فوق العاده راهنمایی مستقیم می بینیم. در عین حال، این پلتفرم فرصتی خارق‌العاده را برای افراد واجد شرایط فراهم می‌کند تا مستقیماً از دانش خود درآمد حاصل کنند که با اثرات شبکه‌ای مختلف پیچیده شده است و شرکت‌ها به گروه‌های استعداد با کیفیت و با انگیزه دسترسی پیدا کنند.

این دور همچنین شامل سرمایه‌گذاران جهانی و منطقه‌ای از جمله Globivest، Plutus21 Capital، Dubai Angel Investors و Alzayani Venture Capital و تعدادی از سرمایه‌گذاران فرشته، از جمله رهبران فعلی و سابق Swvl، Boston Consulting Group، Moelis & Company، Careem، Cisco Systems بود. , Koinz. Message Bird, Bain & Company, Hyperpool, ADNOC, QIA.

کورئوس قصد دارد از بودجه برای انگیزه های بازاریابی برای افزایش آگاهی و جذب پس از یک دوره “رشد ارگانیک” استفاده کند.

“امروز ما یک ردپای جهانی داریم و برای حفظ آن، در حال ساختن تیمی هستیم که به ما در برنامه های رشدمان کمک کند، و این شامل ایجاد اشکال مختلف بازاریابی آگاهی است. Epure گفت: ما همچنین یک برنامه تهاجمی برای تقویت فناوری و محصول خود داریم.

چشم انداز این است که اکوسیستمی ایجاد کنیم که روشی معتبر و منحصر به فرد برای یادگیری داشته باشد که همچنین تضمین می کند که یادگیرندگان به مربیان در سطح جهانی دسترسی دارند.

Gigs معنی دار 6 میلیون دلار جمع آوری می کند تا طراحان آفریقا را با مشاغل راه دور از شرکت های آمریکایی مرتبط کند.