
Reliance Retail تحت کنترل Mukesh Ambani یکشنبه شب گفت که 89 درصد از سهام کلویا را برای مصرف کنندگان مستقیم به قیمت 125 میلیون دلار به دست می آورد زیرا بزرگترین زنجیره خرده فروشی هند به دنبال گسترش برندهای لباس و پوشاک داخلی است.
طبق پلتفرم Tracxn، کلویا هشت ساله، که برند ممتاز D2C را اداره میکند و بیش از 3500 محصول در رده لباسهای زنانه هزاره به فروش میرساند، قبل از اعلام روز یکشنبه حدود 25.8 میلیون دلار جمعآوری کرد. ارزش شرکت مادر کلویا Purple Panda Fashions در آخرین دور سرمایه گذاری خود در دسامبر 2020 حدود 43 میلیون دلار بود.
Pankaj Vermani، بنیانگذار و مدیر عامل کلویا، در بیانیه ای گفت: «کلویا از اینکه بخشی از خانواده Reliance Retail است، هیجان زده است.
از طریق این همکاری، ما از مقیاس و تجربه Reliance در خردهفروشی، گسترش حضور برند و گردآوری ارزشهای پیشنهادی قویتر از طریق کیفیت، طراحی و مد در کلاس جهانی در رده پوشاک صمیمی بهرهمندیم. ما مشتاقانه منتظریم تا کلویا را به محبوب ترین برند در این رده تبدیل کنیم.
Reliance Retail که برندهای آنلاین لباس زیر زنانه Zivame و Amante را در سالهای اخیر خریداری کرده است، گفت که سرمایهگذاری 125 میلیون دلاری خود در کلویا شامل خرید سهام ثانویه نیز میشود.
ایشا آمبانی، مدیر Reliance Retail Ventures در بیانیه ای گفت: «ریلاینس همیشه در خط مقدم بهبود انتخاب و ارائه بهترین پیشنهاد به مصرف کنندگان بوده است.
“ما خوشحالیم که سبک، کیفیت و برند لباس صمیمی کلویا مبتنی بر طراحی را به مجموعه خود اضافه می کنیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم مدیریت قوی کلویا هستیم تا کسب و کار را به ارتفاعات بالاتر ببریم.