
روز دوم NewFronts است و اطلاعیه ها همچنان ادامه دارد. Roku امروز گفت که کتابخانه محتوای خود را به امید هدف قرار دادن مخاطبانی که طرفداران سبک زندگی، آشپزی، بازسازی خانه و تلویزیون واقعیت هستند، گسترش خواهد داد. این شرکت دو قرارداد تولید مشترک جدید با مارکی برندز و استودیو میلک استریت بسته است که به کانال روکو هفت سریال اصلی با شخصیتهای غذا و سبک زندگی مارتا استوارت، امریل لاگاس و کریس کیمبال داده است.
این معاملات همچنین بیش از 3000 قسمت از محتوای کتابخانه را به همراه خواهد داشت که به بیش از 70000 برنامه در حال حاضر در استریمر اضافه می شود. فصلهای گذشته «مارتا بیکز»، «مدرسه آشپزی مارتا استوارت»، «مارتا استوارت زندگی»، «جوهر امریل»، «امیریل لایو» و «تلویزیون خیابان شیر کریستوفر کیمبال» به سرویس میرسند.
مجموعههای اصلی جدیدی که به کانال روکو میآیند عبارتند از: «مارتا کوکس»، «تعطیلات مارتا» (عنوان کاری)، «باغهای مارتا»، «آشپزهای امریل»، «دربهای عقب امریل»، «مدرسه آشپزی خیابان شیر» و «خانواده من در خیابان شیر» دستور آشپزی. “
راب هلمز، معاون برنامه نویسی Roku در بیانیه ای گفت
ما هیجان زده هستیم که این محتوای استثنایی را از مراکز فرهنگی و آشپزی مارتا استوارت، امریل لاگاس و کریس کیمبال – به صورت رایگان در اختیار بینندگان خود قرار دهیم. دسترسی چشمگیر Roku، پایگاه کاربر فوقالعاده درگیر و مدل کسب درآمد موفق، همچنان آن را به مقصدی جذاب برای شرکای محتوا و استعدادهای تثبیت شده برای ارتقای برنامهنویسی خود و ارتباط با مخاطبان پخش در مقیاس بزرگ تبدیل میکند. این اولین همکاری هیجان انگیز Roku با مارکی برندز و استودیو Milk Street توانایی منحصر به فرد ما را در ایجاد ارزش در اکوسیستم استریم نشان می دهد.
کانال Roku در گزارش درآمد خود برای سه ماهه اول سال 2022، مجموعا 20.9 میلیارد ساعت پخش را گزارش کرد که 14 درصد نسبت به سه ماهه گذشته افزایش یافته است. این معاملات جدید نشان دهنده علاقه Roku به غذای رایگان و محتوای سبک زندگی برای بینندگانش و نحوه برنامه ریزی این شرکت برای ادامه رشد مشترکین است.
در طول ارائه، Roku همچنین گفت که محتوای اصلی بیشتری را به کانال Roku اضافه خواهد کرد، مانند اولین سریال آشپزی اسپانیایی زبان Delicioso، برنامه های بهبود خانه مانند بازسازی های صادقانه با لیزی ماتیس و جسیکا. آلبا و موارد دیگر ▼ .
هولمز گفت که این رکورد جدید برای مخاطبانی که این نوع محتوا را دوست دارند، دست انتخاب شده است. “درام ها و کمدی های عالی، نمایش های سبک زندگی شگفت انگیز، واقعیت های جدید و قالب های مسابقه ای ایجاد شده برای نسل استریم.”
در سال 2021، نیلسن اعلام کرد که در پلتفرم های مختلف، واقعیت یکی از رقبای اصلی لیست های استریم است. در زمانی که رقبای اصلی (مانند نتفلیکس) با توپ محتوا درگیر هستند، سرویس FAST (تلویزیون رایگان با پشتیبانی از تبلیغات) به عنوان یک گزینه فریبنده برای بینندگانی که خواهان محتوای رایگان هستند قرار می گیرد.