
هر شرکتی باید قبل از امضای خط نقطه چین برای خرید، اعتبار امنیتی فروشندگان نرم افزار خود را تأیید کند. معمولاً شامل یک فرآیند غیر دیجیتالی دست و پا گیر برای امضای NDA و سپس نیاز به اسنادی مانند گزارش آزمایش قلم و گواهی انطباق SOC-2 است. این فرآیند می تواند فروش را کاهش دهد در حالی که مشتریان بالقوه موقعیت امنیتی فروشنده را بررسی می کنند.
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل SafeBase Al Young گفت که این شرکت می خواهد با تیم های فروش برای سرعت بخشیدن به آنچه که به طور سنتی مانعی در روند فروش بوده همکاری کند. “هدف ما بهبود اعتماد متقابل بین فروشنده و خریدار است. یانگ توضیح داد: تمرکز ما بر تامین کننده است تا چرخه های فروش را کاهش دهد.
او گفت که شرکتش را بهعنوان یک رزومه امنیتی میداند، راهی برای ارائه موقعیت امنیتی شما به خریدار تا فرآیند فعالتر و شفافتر شود – و در نهایت باعث افزایش فروش شود. آنها این کار را با ارائه یک پورتال سهامداران انجام می دهند که آنها را از طریق تمام مراحل ممیزی امنیتی در یک مکان حرکت می دهد.
به عنوان نوعی گردش کار خودکار عمل می کند. اولین گام امضای NDA است که می توان آن را در پورتال، اخذ تاییدیه قانونی و امضای الکترونیکی در یک مکان انجام داد. این باعث بررسی سند می شود. همانطور که شما مراحل را طی می کنید، پیشرفت و آنچه هنوز باید در داشبورد انجام شود را نشان می دهد.

اعتبار تصویر: SafeBase
یانگ گفت که آنقدر که با شرکت های امنیتی مانند SecurityScorecard کار می کنند، رقابت نمی کنند. امتیاز امنیتی بخشی از اطلاعاتی است که شرکت شما می تواند در حین ارزیابی امنیت فروشنده از آن استفاده کند، اما یانگ گفت که SafeBase جزئیات این امتیاز را ارائه می دهد.
این ایده در حال قوت گرفتن است. به گفته یانگ، تا زمانی که این شرکت در سال 2020 راه اندازی شد، بیش از 100 شرکت از این محصول استفاده می کردند و ARR در شش ماه گذشته هفت برابر شده بود. مشتریان عبارتند از LinkedIn، Snyk و Instacart.
این استارت آپ اخیراً تعداد کارکنان خود را تقریباً دوبرابر کرده و به 15 نفر رسیده است و قصد دارد تعداد بیشتری را با سرمایه جدید استخدام کند. یانگ گفت تنوع فقط یک علامت چک برای یک شرکت در حال رشد نیست، بلکه یک ارزش اصلی است. او گفت که در حالی که اکثر شرکتها مدیران اجرایی تا سری B را استخدام نمیکنند، SafeBase در ابتدا روی این نقش سرمایهگذاری میکند تا به ارتقای استخدام تنوع کمک کند.
میسی مودی، که مدیریت بازاریابی این شرکت را بر عهده دارد، گفت که تنوع با استخدام آغاز می شود. “من فکر می کنم برای ما بسیاری از آن ها به نامزدی ما برمی گردد. ما باید بهترین فرد را برای نقش استخدام کنیم، اما بهترین فرد برای نقش می تواند هر کسی باشد. بنابراین چگونه مطمئن شویم که همه انواع مختلف نامزدها را جذب می کنیم؟ و این چیزی است که ما واقعاً روی آن متمرکز شدهایم، نقشهایمان را در مکانهای مختلف منتشر میکنیم و واقعاً سعی میکنیم به روشی بیطرفانه استخدام کنیم.» او توضیح داد.
امروز، این شرکت سرمایه گذاری 18 میلیون دلاری سری A را به رهبری New Enterprise Associates با Y Combinator و Comcast Ventures اعلام کرد.