منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Spotify لیست پخش تطبیق موسیقی Blend خود را گسترش می دهد تا با حداکثر 10 نفر از جمله هنرمندان منتخب کار کند

Spotify لیست پخش تطبیق موسیقی Blend خود را گسترش می دهد تا با حداکثر 10 نفر از جمله هنرمندان منتخب کار کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Spotify لیست پخش تطبیق موسیقی Blend خود را گسترش می دهد تا با حداکثر 10 نفر از جمله هنرمندان منتخب کار کند

ابزار محبوب ایجاد لیست پخش Spotify، Blend، بزرگترین به روز رسانی خود را از زمان عرضه رسمی آن در سال گذشته دریافت کرد. این ویژگی در حال حاضر به دو کاربر Spotify این امکان را می دهد که ببینند سلیقه های موسیقی آنها در کجا تداخل دارد و آهنگ های مورد علاقه خود را با هم ترکیب کنند تا آهنگ های مشترک خود را پیدا کنند. سپس این میکس هر روز با آهنگ های جدید بر اساس عادات گوش دادن همه به روز می شود. امروز، Spotify می‌گوید Blend را گسترش می‌دهد تا به کاربران اجازه دهد لیست‌های پخش حداکثر 10 نفر یا حتی برخی از هنرمندان مورد علاقه خود را ایجاد کنند.

این شرکت با هنرمندانی از جمله BTS، Charli XCX، Kacey Musgraves، Lauv، Megan Thee Stallion، Mimi Webb، Tai Verdes، Xamã و دیگران همکاری کرده است تا به کاربران Spotify اجازه دهد سلیقه های موسیقی خود را در یک لیست پخش Blend ادغام کنند، جایی که آهنگ های مورد علاقه خود را در آن قرار می دهند. با مجریان ترکیب شده است. همانند سایر لیست‌های پخش Blend، کاربران کارتی دریافت می‌کنند که امتیاز «مطابق سلیقه» شما را نشان می‌دهد – امتیازی که بر اساس شباهت یا تفاوت ترجیحات شنیداری شما در مقایسه با سایر اعضای Blend محاسبه می‌شود.

این کارت‌ها به‌طور مستقیم در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، اسنپ چت یا توییتر به اشتراک گذاشته می‌شوند.

Spotify علاوه بر کار با هنرمندان، Blend را به‌روزرسانی کرده است تا به گروه‌هایی از اعضای خانواده یا دوستان اجازه دهد لیست‌های پخش مشترک خود را ایجاد کنند. مشترکین خانواده Spotify اکنون به لیست پخش آهنگ های Family Mix به روز شده خودکار دسترسی داشتند که همه اعضای خانواده بر اساس فناوری مشابه با آن موافقت کردند. اما این ویژگی محدود به مواردی بود که در برنامه های خانوادگی Spotify وجود داشت – نه مشترکین فردی. Spotify همچنین یک لیست پخش شبیه به Blend به نام Duo Mix را ارائه می دهد، اما همچنین محدود به کاربران در همان برنامه مشترک است.

لیست های پخش سفارشی Streamer یک ابزار فروش عالی برای سرویس آن است و یکی از دلایلی که Spotify همچنان در بازار پخش موسیقی پیشتاز است، اگرچه مزیت داخلی سرویس های موسیقی رقیب مانند Apple Music یا YouTube Music Google را ندارد. برنامه های موسیقی با گوشی های هوشمند و نرم افزار موبایل خود به غول های فناوری تحویل می دهند. بر اساس گزارشی که توسط شرکت تحقیقاتی و سرگرمی MIDiA در اوایل سال جاری منتشر شد، Spotify در حال حاضر 31 درصد از سهم بازار جهانی در بازار اشتراک موسیقی را در اختیار دارد و بالاتر از Apple Music (15٪)، آمازون موزیک (13٪) و دیگران با آهنگ های کوچکتر از این میزان است. پای این را می‌توان تا حدی در استفاده فشرده Spotify از ویژگی‌های سفارشی‌سازی جستجو کرد که به کاربران کمک می‌کند با موسیقی و اکنون پادکست‌هایی که از آن لذت می‌برند درگیر شوند. Spotify همچنین ویژگی‌ها و لیست‌های پخش جدید را با سرعت نسبتاً ثابتی ارائه می‌کند و به کاربران و رقبا نشان می‌دهد که در استفاده از فناوری سفارشی‌سازی خود جلوتر است.

Spotify قبل از این افزونه از فناوری تطبیق Blend به روش های دیگری استفاده می کند. دسامبر گذشته، این شرکت یک ویژگی مبتنی بر Blend را برای گذشته نگر شخصی خود در پایان سال، Spotify Wrapped منتشر کرد. با Wrapped Blend، همانطور که ویژگی نامیده شد، کاربران می توانند Wrapped خود را با موارد متعلق به دوستان مقایسه کنند.

نسخه به روز شده Blend امروز برای کاربران Spotify منتشر می شود.