منو سایت

Swyft Cities برنده TechCrunch Sessions: Mobility 2022 است!

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Swyft Cities برنده TechCrunch Sessions: Mobility 2022 است!

TechCrunch با هیجان اعلام می کند که Swyft Cities برنده TechCrunch Sessions: Mobility 2022 شده است و به سرعت به TechCrunch Disrupt’s Battlefield 200 در ماه اکتبر می پیوندد. Beyond Aero نایب قهرمان است.

شرکت مستقر در Mountain View متعهد به بهبود حمل و نقل از طریق استفاده از وسایل نقلیه خودران، سبک و طناب ثابت است. این شرکت می گوید راه حل آن هزینه کمتری در هر مایل با انتشار کربن کمتر نسبت به جایگزین های حمل و نقل معمولی ارائه می دهد.

Swyft این را شکل جدیدی از تحرک شهری می داند که می تواند مشکلات حمل و نقل را در مناطق بسیار توسعه یافته از جمله پردیس های شرکتی، فرودگاه ها، دانشگاه ها و مناطق توریستی حل کند.

این پلت فرم جدید است که وسایل نقلیه بر روی یک کابل ثابت کار می کنند که امکان اتصالات جدید را فراهم می کند که در صورت نیاز می توان آن را اضافه کرد. این به ظرفیت منطقه می افزاید و امکان توسعه تراکم بیشتر و سود بیشتر را فراهم می کند. همچنین هزینه های پارکینگ و کاهش ترافیک را کاهش می دهد. در برخی مناطق، ارائه لینک در سایت می تواند به ارزش بالایی منجر شود.

Beyond Aero، مستقر در پاریس / تولوز، فرانسه، در حال ساخت هواپیمای دوربرد با نیروی محرکه هیدروژن الکتریکی است. اولین هواپیما یک هواپیمای خصوصی بدون آلایندگی (6-9 صندلی) است که برای رانش هیدروژنی طراحی شده است و 1000 مایل در برد پرواز می کند.

چرا Swyft بهترین انتخاب بود

نمونه اولیه تله کابین Swyft Cities از مرکز تحقیق و توسعه.

اعتبار تصویر: شهرهای سویفت

داوران مسابقه – یون چوی (Muirwoods Ventures)، مار هرشنسون (Pear VC) و Gabriel Scheer (Elemental Excelerator) در روز اول؛ و Sven Stroband (Khosla Ventures)، Victoria Beasley (Prelude Ventures) و John Doo (GM Ventures) در روز دوم – تا حد زیادی فکر می کردند Swyft Cities یک مسیر خوب و یک تیم بسیار توانا دارد. قضات گفتند Swyft با یک راه حل جدید و یک استراتژی مناسب برای ورود به بازار به یک مشکل رو به رشد نزدیک می شود.

Swyft Cities در سال 2019 توسط برخی از فارغ التحصیلان گوگل که پشت برنامه های حمل و نقل و املاک و مستغلات در پردیس های گوگل بودند، تاسیس شد. آنها وظیفه داشتند اشکال جدیدی از تحرک را کشف کنند که می تواند به دستیابی به آنچه استارتاپ اکنون “حمل و نقل منطقه ای” می نامد کمک کند، به گونه ای که هم استفاده از خودرو را کاهش دهد و هم محیط دانشگاهی بهتری ایجاد کند. این تیم، که شامل جرال پوسکی، بنیانگذار و مدیر عامل Swyft بود، ایده هایی مانند تونل های زیرزمینی و شاتل های مستقل را بررسی کرد، اما دریافت که بیشتر راه حل های زیرساختی موجود امروز برای سفرهای طولانی به جای سفرهای کوتاه مدت طراحی شده اند.

پوسکی به TechCrunch گفت: «در حالی که سعی می‌کنید مسائل را یکپارچه کنید، ترافیک و مشکلات زیادی دارید و این برای بسیاری از دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و مکان‌های دیگر در مقیاس یک تا پنج مایلی صادق است. محیط های دانشگاهی که Swyft ابتدا آنها را هدف قرار می دهد. با توجه به رشدی که شاهد بودیم و همه فرصت‌های بازار در جهان، ریسک کردیم، یک پروژه تحقیق و توسعه را شروع کردیم تا ببینیم چه چیزی می‌توانیم به دست آوریم، و چیزی که به آن رسیدیم Swyft بود.

Swyft از زمان آغاز به کار خود یک مرکز تحقیق و توسعه در کرایست چرچ نیوزلند راه اندازی کرده است، حداقل محصول قابل دوام را ابداع کرده و اولین معامله خود را با مشتریان تضمین کرده است. این استارتاپ اکنون با پارک Remarkables در کوئینزتاون، یک فضای اداری، خرده فروشی و مسکونی بزرگ برای توسعه شبکه ای از گوندولاهای خودمختار کار می کند. به گفته پوسکی، سوئیفت قصد دارد اولین خودروها را در اوت 2024 روانه بازار کند.

“[The team at Remarkables Park] آنها اولین پایه کوچک را دارند که چندین ساختمان و یک پارکینگ را به هم متصل می کند و هدف آزمایش و اثبات آن است. سپس آن‌ها مراحل بعدی را خواهند دید که بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود، و در نهایت فراتر از مالکیت آن‌ها گسترش می‌یابد تا زمانی که به یک سیستم حمل‌ونقل عمومی تبدیل شود که می‌تواند بر روی این سیستم که در حال حاضر محیط سختی برای حمل‌ونقل عمومی در آن پایین است، ساخته یا تکمیل کند، و واقعاً تغذیه کند. مردم این مناطق پراکنده در حومه شهر در یک سیستم اتوبوس که می تواند مردم را به مرکز شهر برساند.

این مدل راهی است که Swyft خود را در محیط‌ها و شهرها افزایش می‌دهد. پوسکی می‌گوید که شروع کوچک به راحتی گسترش می‌یابد، او توضیح داد که سیستم Swyft مانند یک قطار یا حتی یک سیستم تله کابین سنتی نقطه پایانی ندارد، بلکه در شبکه‌ای کار می‌کند که می‌تواند از هر گره‌ای رشد کند. مقدار. بنابراین در حالی که این اتصالات می‌توانند در محیط‌های کوچک‌تر شروع شوند، با رشد آنها، می‌توانند راحت‌تر به دیگر اشکال حمل‌ونقل عمومی متصل شوند.

به گفته پوسکی، از نظر قیمت، این گوندولاها بسیار کمتر از سایر جایگزین های حمل و نقل عمومی مانند تعریض جاده ها و ساخت پارکینگ بیشتر هستند.

پوسکی گفت: «ما به یک نقطه قیمت و ارزش پیشنهادی رسیدیم که بگوییم ارزان‌تر از ساخت پارکینگ است و تجربه بهتری در محوطه دانشگاه خواهید داشت. “شما ملک بهتری به دست می آورید که ارزش بیشتری دارد و پول کمتری برای این کار خرج می کنید.”

قیمت هدف Swyft 10 میلیون دلار در هر مایل یا کمتر برای زیرساخت‌هایی است که پوسکی می‌گوید به بخش خصوصی اجازه می‌دهد تا به جای منتظر ماندن برای بودجه دولتی، خودش بسازد.

پوسکی گفت: “این یک محرک واقعی بود که بگوییم این چیزی بیش از چیزی است که گوگل باید در محوطه خود توسعه دهد.” «این چیزی است که پتانسیل عظیمی دارد، بسیار پایدار است و فقط باید کنار گذاشته شود تا به تنهایی بازار گسترده‌تری را دنبال کند.

این داستان با اطلاعات اولیه بیشتر در مورد شهرهای Swyft به روز شده است.