
وقتی Salesforce نزدیک به 16 میلیارد دلار برای خرید Tableau در سال 2019 هزینه کرد، شرکتی را مجبور کرد تا دادههایی را در اختیار تودهها قرار دهد. به عنوان یک راه حل ابری، به خوبی با فدراسیون رو به رشد Salesforce برای محصولات و خدمات ابری مطابقت دارد. با گذشت زمان، منطقی است که هر دو شرکت راه هایی برای ادغام با فناوری یکدیگر و کل خانواده محصولات بیابند.
امروز در کنفرانس مشتریان Tableau در لاس وگاس، این شرکت از یکپارچگی عمیق تر با انیشتین، پلتفرم هوش مصنوعی Salesforce خبر داد. شاید تعجب آور نباشد که این ادغام شامل داده های CRM، نان و کره در پلتفرم Salesforce است.
مارک نلسون، مدیر عامل Tableau، زمانی که توانایی های دو شرکت را ترکیب می کنید، در مورد فرصت های مشتری صحبت می کند. هوش مصنوعی Salesforce Einstein هر روز بیش از 152 میلیارد پیش بینی ایجاد می کند. با استفاده از این بینشها، حتی مبتدیان میتوانند فراتر از دادههایشان را ببینند و بفهمند چرا یا ببینند چه اتفاقی ممکن است در آینده بیفتد. و در مورد آن چه باید بکنید، “او در یک کنفرانس خبری دوشنبه قبل از کنفرانس گفت.
فرانسوا آینستات، مدیر ارشد محصولات این شرکت، میگوید که دو شرکت ارزش یکپارچهسازی و کشف اینکه چگونه اینشتین میتواند Tableau را افزایش دهد، دیدهاند. او توضیح داد: «حدود یک سال پیش، انیشتین دیسکاوری را در Tableau معرفی کردیم، که اولین ادغام انیشتین در Tableau بود و به مردم اجازه می داد کارهای بیشتری انجام دهند، اما همچنان به تنظیمات زیادی نیاز داشت.
این بار هدف سادهسازی یکپارچهسازی و در دسترستر کردن آن با خودکارسازی ایجاد یک مدل پیشبینی بود.
«از همه چیزهایی که مشتری قبلاً در Tableau پیکربندی کرده است، اتصالات داده آنها، از طریق منابع داده، از طریق امنیت، از طریق مدل مدیریتی آنها استفاده می کند. لازم نیست جای دیگری بروید، “او گفت. علاوه بر این، اگرچه این مدلها از فناوری هوش مصنوعی Salesforce در عقب استفاده میکنند، اما در Tableau ساخته شده و زندگی میکنند.
در حالی که هوش مصنوعی یک نقطه ادغام عالی است، این شرکت همچنین پیوندهایی را در Slack ایجاد کرده است، جایی که میتوانید در حین تولید دادهها، در Mulesoft، در Mulesoft، که در آن اتصالات API را به تعدادی از سیستمهایی که ممکن است خارج از سیستم نباشند، بحث کنید. اتصالات جعبه و Salesforce Flow، محصول اتوماسیون این شرکت که میتواند از دادهها به عنوان محرکها برای انجام اقدامات بر اساس نقاط داده خاص استفاده کند.
Ajenstat می گوید هدف از این ادغام ها دسترسی بیشتر و کارآمدتر کردن اطلاعات مشتریان و در نهایت تحریک تجارت بیشتر است. «این فقط دنیای جدیدی از امکانات است. این فرصتی است… برای تسریع نوآوری، تسریع موفقیت مشتری، و در نهایت برای تسریع ماموریتی که برای کمک به مردم برای دیدن و درک داده ها انجام داده ایم.