اصلاحات مداوم بازار و فروپاشی چندین توکن رمزنگاری پیشرو، ثروت را چنان سریع از بین می برد که تقریباً می توانید آن را بشنوید.
شرکتهایی در صنایع دیگر شروع به استخدام کردهاند، اما استارتآپهایی مانند Robinhood، Better.com و Peloton هزاران نفر را اخراج میکنند، زیرا شرکتهای FAANG سرعت استخدام را کاهش میدهند و به دنبال مکانهایی برای صرفهجویی در هزینه هستند.
برای بسیاری از کارگران فنی، این اولین بار است که عدم اطمینان واقعی را تجربه می کنند. سرمایه گذاران ثروتمند هستند و بنیانگذاران این طوفان را به خوبی تحمل خواهند کرد، اما در شرایط رکودی مانند این، کارمندان عادی اولین کسانی هستند که درد را احساس می کنند.
بنابراین، اگر چهره شما در اسلاید تیم در زمینه استارتاپ شما ظاهر نمی شود، زمان خوبی برای لغو تعطیلات آینده شما خواهد بود. و شاید یکی از جعبه های اشتراک شما.
مقالات کامل TechCrunch + فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک ساله یا دو ساله
در این محیط، هر کارآفرین باید در تسلط بر شاخص های کلیدی خود آزاد باشد. اگر نمی توانید دقیقاً به یاد بیاورید که تا پایان خواندن این جمله چقدر آهنگ باقی مانده است، من کمی نگران شما هستم.
مارجوری رادلو زندی، سرمایه گذار برای آخرین ستون خود TC + Angel توجه را به یک سوال مرتبط جلب می کند که هر بنیانگذار فکر می کند: ارزیابی فعلی من چیست؟?
برای بسیاری از استارتآپها، یافتن این رقم به هنر بیشتری نیاز دارد تا علم، زیرا شرکتها هنوز دادهها را جمعآوری میکنند و محصولات خود را قبل از درآمد تنظیم میکنند.
او مینویسد: «بسیاری از روشهای سنتی ارزشگذاری، مانند جریان نقدی تخفیفیافته، برای ارزشگذاری استارتآپها در مراحل اولیه کمتر مفید هستند. این بدان معناست که سرمایه گذاران باید عوامل دیگری را در نظر بگیرند که به راحتی قابل اندازه گیری نیستند.
هیچ پادزهری برای ناامنی وجود ندارد، اما می توان آن را کاهش داد: خود را در داده های خود غوطه ور کنید، شبکه شخصی خود را فعال کنید و به دنبال راه هایی برای حمایت از همکاران خود باشید.
با تشکر فراوان برای خواندن TechCrunch +.
والتر تامپسون
ویرایشگر ارشد، TechCrunch +
@شخصیت اصلی شما
تخریب عرشه زمین: عرشه 20 میلیون دلاری سری داچ
اعتبار تصویر: هلندی
جو اسپکتر به عنوان مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم مراقبت مجازی دامپزشکی هلند، در ابتدا قصد داشت 15 میلیون دلار از سری A جمع آوری کند، اما دسته آزمایشی او چنان هوشمندانه تجسم حیوانات خانگی را با تحقیقات بازار و شاخص های کشش ترکیب کرد که در نهایت 20 میلیون دلار را بست. گرد
به طور معقول، آزمون هلندی داستان قانعکنندهای را بیان میکند که چگونه این شرکت از بودجه اولیه خود برای راهاندازی یک سرویس در عرض سه ماه، ایجاد هویت برند، ایجاد تیم و گسترش از 12 به 32 ایالت استفاده کرد.
اگر در این زمینه کار می کنید و نیاز به الهام دارید، از اینجا شروع کنید: همه 17 اسلاید برای اعضای TC + موجود است.
چه زمانی و چگونه اولین معامله گر رشد را در استارتاپ خود استخدام کنید
اعتبار تصویر: ایونرن (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
احساسات و شهود اغلب منجر به استخدام زیاد در استارتآپها در مراحل اولیه میشود، اما زمانی که یک شرکت به بازار محصول میرسد و مخاطبان هدف خود را پیدا میکند، این سیگنالی است که «استخدام یک معاملهگر در حال رشد به تلاشهای شما اجازه میدهد تا مقیاس زیادی داشته باشد. جاناتان مارتینز، که به شرکتهایی مانند Chime، Uber و Postmates کمک کرده است، گفت: سریعتر از بدون آن.
در پستی در TC +، مارتینز توضیح میدهد که چگونه میتوان نوع رشد استخدامی مناسب را شناسایی کرد، به دنبال چه ویژگیهایی بود، و چگونه انتظارات و نقاط عطف واضح را پس از ورود به کشتی تعیین کرد.
اولویتها باید شامل ساخت مجموعهای از فناوریهای رشد، ایجاد نقشه راه برای آزمایش برای یافتن مؤثرترین اهرمهای رشد، و آزمایش و کپی خلاقانه برای 90 روز اول باشد.»
سوفی عزیز: گزینه های ویزا برای بنیانگذاران بین المللی چیست؟
اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch
سوفی عزیز
من چند سال پیش یک استارتاپ را در پاکستان با چند هم بنیانگذار راه اندازی کردم. با یکی از بنیانگذاران، می خواهیم به ایالات متحده نقل مکان کنیم تا به بازار دسترسی داشته باشیم.
گزینه های ویزای ما چیست؟ پیشاپیش از کمک شما متشکرم!
– در پاکستان مورد هدف قرار گرفت
برای تحریک رشد در مراحل اولیه، رویکردی را برای بازاریابی در نظر بگیرید که باید انجام شود
اعتبار تصویر: مارتین پول (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
درک نیازهای مشتریان برای هر استراتژی بازاریابی مهم است، اما زمانی که بودجه شما محدود است، آزمایش فرضیه های شما دشوار است.
مایکل پاپچوک، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Saldo Apps مینویسد، با اتخاذ چارچوبی برای «کارهایی که باید انجام شود»، استارتآپها در مراحل اولیه میتوانند تمام نیازهای مشتریان خود را تعریف، دستهبندی، جذب و سازماندهی کنند.
با استفاده از مثالهای واقعی، Popchuk توضیح میدهد که چگونه استارتآپها میتوانند از چارچوب JTBD برای بهبود استراتژی سئو، بازاریابی و توسعه محصول خود استفاده کنند.
“فکر کردن و استفاده از مشاغلی که مصرف کنندگان می خواهند برای اطلاع از استراتژی شما ایجاد کنند، به افزایش SEO، بهبود تبدیل صفحات به اشتراک گذاشته شده و افزایش ویروسی بودن محصول شما کمک می کند.”
استارتآپهای باتری بیش از خودروها و کامیونها آسیب میرسانند
اعتبار تصویر: بیل هینتون / گتی ایماژ
خودروهای الکتریکی این روزها بازار اصلی عرضه باتری هستند، اما برخی از شرکتهای مبتکر در حال هجوم به سرزمینهای جدید با باتریهایی هستند که میتوانند بیشتر از سلولهای لیتیوم یون معمولی انجام دهند.
تیم دی چانت گفت: Natron Energy، که باتریهای آن از آبی پروس همراه با الکترولیت مبتنی بر سدیم استفاده میکند، میتواند بسیار سریعتر شارژ شود و میتواند چرخههای تخلیه بیش از “5 برابر تا 10 برابر بیشتر از تحمل باتریهای لیتیوم یون” را تحمل کند.
این قابلیت به این باتری ها استفاده های منحصر به فردی می دهد، مانند برق پشتیبان برای مراکز داده. علاوه بر این، “از آنجایی که باتری ها را می توان به سرعت و دوباره بدون خطر خرابی قابل توجه شارژ کرد، مدیران مرکز داده می توانند به آنها دستور دهند که مصرف انرژی را در زمان افزایش قیمت ها کاهش دهند.”