
مصرف کنندگان در هر کشوری از هر طرف تحت فشار هستند. در سطح جهانی، رشد آهسته دستمزدها و افزایش تورم، خریداران را تشویق کرده است تا پرداخت همه چیز از خواربار تا کالاهای بادوام را به تعویق بیندازند.
تأیید کنید، Afterpay و Klarna 75 درصد از بخش ایالات متحده را در اختیار دارند و فضای کمی برای استارتآپهایی باقی میگذارد که امیدوارند در جنگ شرکت کنند. بنیانگذارانی که بازارهای نوظهوری مانند آمریکای لاتین و هند را هدف قرار میدهند ممکن است کمی راحتتر باشند، اما تنها در صورتی که محصولات و خدمات آنها به وضوح متمایز باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت صنعت، کاران باسین با چهار سرمایه گذار فین تک مصاحبه کرد:
مقالات کامل TechCrunch + فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک ساله یا دو ساله
- فرانسیس شویپ، شریک، دو سیگما ونچرز
- ملیسا گوزی، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت، Arbor Ventures
- جاناتان ویتل، یکی از بنیانگذاران و شریک Quona Capital
- جیسون براون، شریک، Victory Park Capital
علاوه بر به اشتراک گذاشتن مشاوره مستقیم برای بنیانگذاران فین تک، سرمایه گذاران در مورد مدیریت تقلب و ریسک پیش فرض، محبوبیت روزافزون BNPL به عنوان گزینه فروش و نوع فرصت های سرمایه گذاری که به دنبال آن هستند صحبت کردند.
برخی پیشبینی کردند که مصرفکنندگان به زودی میتوانند هزینههای مکرر مانند اجاره و خدمات اشتراک، همراه با هزینههای مراقبتهای بهداشتی را به صورت اقساطی بپردازند.
جیسون براون، شریک در ویکتوری پارک کپیتال گفت: اکنون که هزاره ها و نسل Z این گزینه را پذیرفته اند، “ما همچنین شاهد فرصت هایی برای محصولات جدید BNPL برای مشاغل کوچک هستیم که به دنبال کاهش تنش های جریان نقدی یا اجتناب از به حداکثر رساندن خطوط اعتباری هستند.” .
این یک بازار در حال بلوغ است، بنابراین پیوستن بازیکنان جدید به بازی آسان نخواهد بود، صرف نظر از اینکه ایده آنها چقدر قوی است.
به گفته ملیسا گوزی، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Arbor Ventures، “یک تازه وارد از ابتدای شروع به بازار به سرمایه قابل توجهی نیاز دارد و موقعیتی را در صفحه پرداخت به دست می آورد.”
با تشکر فراوان برای خواندن TechCrunch + این هفته،
والتر تامپسون
ویرایشگر ارشد، TechCrunch +
@شخصیت اصلی شما
عصر سنتور: 100 میلیون دلار ARR مرحله جدید در ارزیابی ابر است

اعتبار تصویر: عکس نسیم تو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
زمانی که آیلین لی از Cowboy Ventures اصطلاح «یونیک شاخ» را در سال 2013 معرفی کرد، یک میلیارد دلار استارتاپ نادر بود: در آن زمان تنها 39 مورد از آنها وجود داشت.
نه سال بعد، مری دونوفریو و آدام فیشر، شرکای بسمر، می نویسند: «فقط یک سرمایه گذار بی حوصله 1 میلیارد دلار برای دادن جایگاه تک شاخ به یک استارتاپ نیاز دارد.
اکنون که ضربات استعاری گله های اسب شاخدار کر کننده شده است، آنها نشان می دهند که به موجود جدیدی نیاز است: سنتورها یا شرکت هایی که درآمد سالانه آنها به 100 میلیون دلار رسیده است.
این استارت آپ با 100 میلیون دلار ARR موفقیتی غیرقابل انکار است. ایجاد یک تجارت 100 میلیون دلاری بدون پایبندی قوی به بازار محصول، سازمان فروش و بازاریابی مقیاس پذیر، و تعامل حیاتی با مشتری که به شرکت اجازه می دهد گام های بعدی خود را در آینده برنامه ریزی کند، غیرممکن است.
راهنمای موسس برای محاسبه صحیح CAC و LTV

اعتبار تصویر: مارینا ترلتسکا (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
وقتی نوبت به شاخص های کلیدی عملکرد شرکتتان می رسد چقدر آزاد هستید؟
اندازه های گرد کوچکتر می شوند، اما سرمایه گذاران انتظارات خود را افزایش می دهند. به گفته بلر سیلوربرگ، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Hum Capital، بنیانگذاران باید قبل از شروع آزمایش، اطلاعات کاملی در مورد LTV (ارزش مادام العمر) و هزینه های جذب مشتری (CAC) به دست آورند.
سیلوربرگ گفت: «در حالی که بنیانگذاران بلندپایه ممکن است تمایلی به اتخاذ رویکرد محافظه کارانه نداشته باشند، این می تواند برای ایجاد اعتماد سرمایه گذاران کلیدی باشد.
این نشریه چندین عامل را شناسایی می کند که به محاسبه دقیق LTV / CAC و افزایش شفافیت برای سرمایه گذاران بالقوه کمک می کند.
بهعنوان یک سرمایهگذار سابق، من همیشه به بنیانگذاران میگویم که قویترین ابزاری که میتوانند در حین جمعآوری پول از آن استفاده کنند، عملکرد مبتنی بر داده است.
از داده های سه ماهه پنجم برای افزایش رشد در طول سال در برنامه های تلفن همراه استفاده کنید

اعتبار تصویر: تصاویر توسط artpartner (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
برای توسعهدهندگان اپلیکیشن موبایل، دادههای جمعآوریشده در دوره کندی که بلافاصله پس از کریسمس شروع میشود و تا اواسط ژانویه ادامه مییابد، ممکن است استراتژی بازاریابی آنها را برای سال آینده اصلاح کند.
ولادیسلاو میگوید: پس از تعطیلات، نرخ تبلیغات کاهش مییابد و مشارکت مصرفکننده افزایش مییابد، که بهترین زمان برای «بهبود استراتژی تبلیغات خلاقانه، تبدیل فرضیهها به حقایق اثباتشده، شخصیسازی محصول و افزایش ارزش زندگی» است. استریکون، رئیس بازاریابی در برنامه اوکراینی edtech Headway.
با افزایش نرخ بهره، استارت آپ ها و سرمایه گذاران خطرپذیر بازی جدیدی را انجام می دهند

اعتبار تصویر: scs (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
آخرین باری که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را بیش از 0.5 درصد افزایش داد، نت اسکیپ محبوب ترین مرورگر وب بود و Napster به صنعت موسیقی آپوپلکسی وارد کرد.
امروزه سرمایه گذاران سعی می کنند سود را در محیطی مدیریت کنند که برای شرط بندی های کوتاه مدت و پرخطر مناسب نباشد. کایل ویگرز و الکس ویلهلم با Brian Aoae، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی REFASHIOND Ventures، و رایان وکسلر از Dell Technologies Capital صحبت کردند تا دریابند که سرمایه گذاران خطرپذیر چگونه فکر می کنند اولویت های سرمایه گذاری در حال تغییر است.
برای اکثر شرکتهایی که شروع به نشان دادن کشش کردهاند و اکنون سری B/C را افزایش میدهند، میبینیم که سرمایهگذاران شروع به تمرکز بسیار بیشتری روی ترکیبهای عمومی و مسیر سودآوری نسبت به موضوعات قبلی کردهاند که بر اندازه بازار و میزان بزرگی آن متمرکز بود. وکسلر گفت: امکان بیرون رفتن وجود دارد، شاید.
جس لی از Sequoia توضیح می دهد که سرمایه گذاران خطرپذیر چگونه در مورد معاملات خود فکر می کنند

اعتبار تصویر: سکویا کپیتال
جس لی، شریک Sequoia Capital گفت: فروش راه حل های خود به مشتریان مهم است، اما زمانی که سرمایه گذار را هدف قرار می دهید، بنیانگذاران باید سعی کنند مشکل را بفروشند.
لی در سخنرانی در TechCrunch Early Stage گفت که با توجه به زمان زیاد برای سرمایه گذاران، بهترین کاری که یک بنیانگذار می تواند انجام دهد این است که «راه حل خود را نفروخت و [talk about] چرا شما رقبای خود را شکست خواهید داد، اما بفروشید که چرا این مشکلی که حل می کنید در وهله اول ارزشمند است.