منو سایت

TikTok حداکثر طول ویدیو را از 3 دقیقه به 10 دقیقه افزایش می دهد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
TikTok حداکثر طول ویدیو را از 3 دقیقه به 10 دقیقه افزایش می دهد

این شرکت به TechCrunch تایید کرد که TikTok شروع به معرفی توانایی کاربران برای آپلود ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه کرده است. راه اندازی رسمی مانند Tiktok انجام می شود تست تغییر در چند ماه گذشته پیش از این، ویدیوهای TikTok پس از تغییر در جولای 2021 تا 3 دقیقه طول می‌کشیدند. پیش از این، این محدودیت 60 ثانیه پس از تمدید اولیه 15 ثانیه‌ای بود.

ما همیشه به راه‌های جدیدی فکر می‌کنیم تا به جامعه خود ارزش بیاوریم و تجربه TikTok را غنی کنیم. یکی از سخنگویان TikTok در بیانیه ای گفت: سال گذشته، ما ویدیوهای طولانی تری را معرفی کردیم و به جامعه خود زمان بیشتری برای ایجاد و سرگرمی در TikTok دادیم. “امروز، ما هیجان زده هستیم که توانایی آپلود ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه را آغاز کنیم، که امیدواریم فرصت های خلاقانه تری را برای سازندگان ما در سراسر جهان ایجاد کند.”

طول طولانی ویدیو به سازندگان زمان و انعطاف بیشتری در تصویربرداری از مواردی مانند نمایش آشپزی، درس های زیبایی، محتوای آموزشی، طرح های کمدی و موارد دیگر می دهد. قبل از طول جدید ویدیو، سازندگان روی محدودیت‌های TikTok کار می‌کردند و بینندگان را تشویق می‌کردند که آنها را برای قسمت 2 یا بیشتر از سری ویدیوهای خود دنبال کنند. در حالی که این گاهی اوقات جواب می دهد، اما برای کاربران ناامید کننده است که مجبور شوند در فید سازنده برای پیدا کردن ویدیوی مناسب در یک سری جستجو کنند.

اعلامیه امروز، TikTok را حتی از YouTube که در سال 2021 به درآمد 28.8 میلیارد دلاری از تبلیغات درآمد، رقابتی تر می کند. با این حال، یوتیوب به اندازه کافی با رشد TikTok تهدید شد که رقیب ویدیویی کوتاه خود را مستقیماً در برنامه YouTube Shorts راه اندازی کرد. با این حال، میزبانی ویدیوهای کوتاه تنها مزیت TikTok نیست، زیرا به دلیل ترکیبی از ویژگی‌ها، از جمله کتابخانه جلوه‌های ویژه، ابزارهای AR و کاتالوگ موسیقی شناخته شده است. سایر ویژگی های محبوب عبارتند از بخیه ها و دوئت هایی که به سازندگان اجازه می دهد با محتوای دیگر کاربران همکاری کنند.

یوتیوب تنها برنامه اجتماعی برای مقابله با تهدید TikTok نبود، زیرا اینستاگرام شبیه سازی TikTok خود، Instagram Reels را در سال 2020 راه اندازی کرد. از آن زمان، اینستاگرام چندین ویژگی Reels مشابه با ویژگی های TikTok منتشر کرده است، مانند یک ویژگی ریمیکس مانند ریمیکس. او همچنین Reels را به فیس بوک گسترش داد. اسنپ ​​چت همچنین یک ویژگی ویدیویی مشابه TikTok و Pinterest منتشر کرده است.

اما در حالی که TikTok به دنبال دلارهای تبلیغاتی یوتیوب است، یوتیوب بر دلارهای تبلیغات تلویزیونی تمرکز کرده است. پلتفرم ویدیویی متعلق به گوگل اخیراً اعلام کرد که به جای NewFronts دیجیتال، نمایش سالانه تبلیغ‌کننده Brandcast خود را در هفته TV Upfronts در ماه می میزبانی خواهد کرد. (اگرچه او اسپانسر دومی باقی خواهد ماند.)

TikTok می گوید گزینه ضبط ویدیوهای طولانی تر در این برنامه در هفته های آینده در دسترس کاربران جهانی قرار خواهد گرفت. پس از دریافت به روز رسانی به کاربران اطلاع داده خواهد شد. آنها همچنین باید مطمئن شوند که از آخرین نسخه TikTok استفاده می کنند قبل از اینکه این ویژگی را امتحان کنند.