
TikTok این هفته اعلام کرد که افزونههای تعاملی اکنون در سراسر جهان برای تبلیغات حضوری در دسترس هستند تا به برندها کمک کنند تا تبلیغات جذابتری در پلتفرم خود ایجاد کنند. این شرکت میگوید افزودنیهای تعاملی راهی برای تعامل با کاربران از طریق پنجرههای بازشو، استیکرها و سایر تصاویر ارائه میدهند.
دو نوع افزونه تعاملی برای برندها وجود دارد: استاندارد یا پریمیوم. افزونههای تعاملی استاندارد راهی برای دستیابی به اهداف بازاریابی پایینتر، مانند تحریک کلیکها و مکالمات، ارائه میکنند. نمونهای از افزونههای تعاملی استاندارد، برچسب رأیگیری است که با اجازه دادن به شرکتها برای نظرسنجی، آزمایش یا جمعآوری بازخورد از کاربران، مشارکت مخاطبان را تشویق میکند.
افزونه های تعاملی ممتاز راهی برای دستیابی به اهداف بازاریابی بالاتر، مانند آگاهی از برند و ایجاد جامعه ارائه می دهند. نمونهای از افزونههای تعاملی ممتاز، یک ویترین پاپآپ است که به شرکتها اجازه میدهد تا محصولات را با یک عنصر پاپآپ برای افزایش کلیک روشن کنند.
TikTok در یک پست وبلاگ گفت: “افزونه های تعاملی با جلب توجه مخاطبان به روشی منحصر به فرد، خلاقانه و هیجان انگیز، تعامل را افزایش می دهند.” “مطالعه ما نشان می دهد که 57٪ از بینندگان به احتمال زیاد هنگام اتصال به تجارت TikTok اطلاعات برند را به صورت آنلاین جستجو می کنند.1 افزونههای تعاملی که به عنوان ادامه ایده خلاقانه شما عمل میکنند، قالبهای انعطافپذیری را ارائه میدهند که کاربران را تشویق میکند با دیدن تبلیغ شما به سرگرمی بپیوندند.
راه اندازی جهانی افزونه های تعاملی چند هفته پس از آن صورت می گیرد که این شرکت برنامه دانشگاهی جدیدی را برای مشارکت آژانس های خلاق (CAP) راه اندازی کرد که برای کمک به آژانس های خلاق برای تبدیل شدن به “متخصصان TikTok” طراحی شده است. TikTok میگوید این برنامه پنج هفتهای به شرکتکنندگان آنچه برای شروع کار با TikTok نیاز دارند و نحوه استفاده از این پلتفرم برای بهبود بازی بازاریابی خود باید بدانند، آموزش میدهد.
این دو پیام به TikTok کمک میکنند تا مشارکتهای جدیدی برای سازندگان ایجاد کند و در عین حال به آژانسها این امکان را میدهد تا موقعیت بهتری برای تبلیغ در پلتفرم و دسترسی به کاربران آن داشته باشند.