
Una Brands، یک تجمیع کننده تجارت الکترونیک مستقر در سنگاپور، با یک شریک کره جنوبی همکاری می کند. ClickBrands تا جای پای خود را در کره جنوبی گسترش دهد.
این مشارکت استراتژیک به رشد برندهای تجارت الکترونیک کره جنوبی در این کشور و نفوذ به کشورهای بیشتری در آسیا کمک می کند. Una، یکی از بزرگترین تجمیعکنندههای تجارت الکترونیک در آسیا، از زمان راهاندازی خود در سال 2021 تاکنون در آسیا از جمله سنگاپور، استرالیا، هند، چین، اندونزی، مالزی و تایوان حضور داشته است.
Kiren Tanna، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Una Brands، به TechCrunch گفت که Una 100 میلیون دلار برای KlickBrands برای خرید برندهای کره جنوبی کنار خواهد گذاشت. به گزارش تانا، این دو شرکت قصد دارند حداقل 25 برند سودآور را با درآمد سالانه بین 1 تا 50 میلیون دلار در بخش مراقبت های بهداشتی، آرایشی، نوزادان، حیوانات خانگی، خانه و مسکن طی دو سال آینده خریداری کنند.
انتظار میرود بازار تجارت الکترونیک کره جنوبی تا سال 2025 به 250 میلیارد دلار افزایش یابد. یونا میگوید که کره جنوبی، پنجمین بازار بزرگ تجارت الکترونیک جهان، یک بازار کلیدی برای برندهای Una در نظر گرفته میشود.
برایان هیون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت KlickBrands، گفت: “وقتی Una Brands به ما نزدیک شد، بلافاصله متوجه شدیم که توانایی های آنها با ما مطابقت دارد، به خصوص با تیم قدرتمندی که ساخته اند، تجربه تجارت الکترونیک APAC و شبکه توزیع جهانی آنها.” “ما تجربه محلی در تجارت الکترونیک و همچنین درک و همدلی با طرز فکر صاحبان برندهای محلی را به مشارکت می آوریم. ما بسیار هیجانزده هستیم که از حمایت Una Brands برخورداریم زیرا همچنان با صاحبان برندهای بیشتری در کره جنوبی ارتباط برقرار میکنیم تا از مرحله بعدی گسترش آنها حمایت کنیم.
KlickBrands در سال 2021 توسط دو بنیانگذار به نام های Hyun و JungHo Joo که قبلا تجربه مالی و سرمایه گذاری داشتند، تأسیس شد.
Una تنها شرکتی نیست که برندهای تجارت الکترونیک را در آسیا ادغام کرده است. تجمیع کننده تجارت الکترونیک Rainforest مستقر در سنگاپور در سال 2021 یک سری بودجه جمع آوری کرد. شرکت آمریکایی Thrasio همچنین در سال 2021 دفتری را در ژاپن راه اندازی کرد تا حضور خود را در آسیا گسترش دهد. علاوه بر این، غول اینترنتی ناوور کره جنوبی ماه گذشته در تجمیع کننده تجارت الکترونیک New Vessel سرمایه گذاری کرد.
Una که تاکنون بیش از 20 برند را به دست آورده است، قصد دارد حضور جهانی خود را گسترش دهد. سال گذشته، Una 55 میلیون دلار از سهام و تامین مالی بدهی جمع آوری کرد.
تانا گفت: «از میان همه تجمیعکنندههای تجارت الکترونیک محلی، ما KilckBrands را بهعنوان شریک استراتژیک خود به دلیل چشمانداز، مأموریت و ارزش مشترک خود انتخاب کردیم. «رویکرد عملی آنها برای کار با برندهایی که به دست آوردهاند، منعکسکننده اخلاق کاری ماست. این امر، KlickBrands را به شریکی مهم در تقویت حضور و درک Una Brands از فضای تجارت الکترونیک کره جنوبی تبدیل می کند. در عوض، KlickBrands از قابلیتهای عملیاتی، فناوری و اکتساب قوی ما بهره خواهد برد.